מעולם לא שמתם לב עד כמה חדר העבודה שלכם התמלא באלמנטים מיותרים, נכון? דווקא עכשיו כשאתם בלחץ לקראת מעבר הדירה, שמתם לב לערימות הדפים, הקלסרים, המחברות והזבל שהצטבר. הרי לא תדחפו את כל זה לתוך ארגזים למעבר דירה – ראשית עליכם לעשות סדר ולמיין את כל הכאוס הזה, להבין בדיוק מה בחדר העבודה אתם יכולים וצריכים לקחת אתכם ומה יכול ללכת לפח אחת ולתמיד.
חומרי אריזה שמתאימים לאריזת חדר עבודה
חדר העבודה הוא מרכז העצבים שלכם, בלשון המעטה. שם מתרחשות הפגישות בזום, נכתבים הדו"חות לסגירת החודש, נסגרות משימות חשובות ועוד. כעת, נבין כיצד לארוז כל אלמנט ובעזרת אילו חומרי אריזה.
- קלסרים וספרים זה כבד
נכון שמדובר רק בניירות, אבל לא תאמינו עד כמה היא כבדה. אל תבדקו את חוזקו של הקרטון ואת קצה גבול היכולת שלו. השתמשו בקרטונים בעלי דפנות כפולות שמפחיתות את הלחץ, ועומדות בלחץ הגבוה. אם צריך, השתמשו בכמה קרטונים קטנים בכדי לא ליצור עומס רב מידי על קרטון גדול אחד.
- עיטוף אלמנטים שבירים
בחדר העבודה ישנם לא מעט אלמנטים שבירים; לפעמים זה בקבוק אלכוהול איכותי לאירוח, כוסות מהודרות, אות הערכה שקיבלתם ממקום העבודה, או אפילו פריט נוי שהתגלגל אליכם והשתלב מעולה עם עיצוב חדר העבודה. השקיעו בלעטוף את הפריטים השבירים בניילון בועות שיגן עליהם מפני תנודות הדרך שעלולות לפגוע בהם, והכניסו אותם בזהירת לקרטון שרופד מראש במגבות מטבח או כל אלמנט רך אחר. אל תשכחו כמובן לסמן את הארגזים השבירים לידיעת המובילים.
- ארגז פיצ'יפקעס
בחדר העבודה יש גם לא מעט פיצ'יפקעס; כלי כתיבה, מדבקות, קלסרים דקים, ועוד רבים. הקדישו ארגז או אפילו תיק קטן לכל הפיצ'יפקעס שבחדר העבודה שלכם. כדאי כן לשאוף לסדר על ידי שימוש בשקיות ניילון קטנות עבור כל אלמנט בנפרד, לפי סוג. למשל, עטים בשקית קטנה אחת, עפרונות בשקית אחרת, מרקרים, ועוד. כך כשתוציאו הכל מהתיק תוכלו מיד להניח את האלמנט במקומו בלי להסתבך.
- ארגזי הרגע האחרון
כדי להשאיר ארגז או שניים פתוחים, למקרה שתיזכרו במשהו ביום המעבר. למשל, אם עבדתם במשרד עד הרגע האחרון תוכלו לארוז את המחברת והעט שהשתמשתם בהם, לארגז הפתוח. סמנו כמובן את הארגזים המדוברים בכדי שתדעו לחזור אליהם במידה ותזדקקו לפריטים הללו מיד עם הגעתכם לדירה החדשה.
חדר עבודה חדש – התחלה חדשה
יש משהו מרענן בחדר עבודה במקום חדש, בין אם מדובר על משרד חדש או חדר עבודה חדש בבית. זה סימן להתחלה חדשה, פרק חדש ומרגש. כדי להתחיל אותו ברגל ימין, יש להתארגן על הצד הטוב ביותר ולוודא שכל האלמנטים שברשותכם מסודרים בדיוק כמו שתכננתם, כך שתוכלו רק לשלוף אותם ולסדר מבלי להסתבך. עם חומרי אריזה כגון קרטונים איכותיים, ניילון נצמד, טושים איכותיים ופצפצים כמובן, אפשר לעבור דירה בראש שקט!
אחת העצות הנפוצות באתר שלנו היא לארוז במחשבה על הפריקה. תארזו את המשרד שלכם במחשבה על הפריקה שלו: במידת האפשר, לשים את התכולה בארגזים שקשורים אחד לשני. כל הקלסרים של אותו מדף באותו ארגז (או כמה ארגזים), את ציוד האלקטרוניקה בארגז משלו ועוד.
מה לגבי מחיר ההעברה?
ומה לגבי המובילים? הרי בלעדיהם, לא תוכלו להגיע לדירה החדשה שלכם. כלומר, לפחות לא עם כל החפצים שתשאירו מאחור כי אין סיכוי שתצליחו להכניס הכל לרכב שלכם. מתי בפעם האחרונה ניסיתם להוביל ספה עם רכב פרטי?!
חפשו אחר המובילים הטובים והמקצועיים ביותר, לא רק מבחינת מחיר אלא בעיקר מבחינת המקצועיות; כאלו שקל למצוא עליהם ביקורות חיוביות והמלצות, שמקפידים לשמור היטב על כל אלמנט שמתגלגל לידיהם, לחזק הכל כמו שצריך במשאית בכדי שדבר לא ייפול, יישבר או יאבד. לאחר מכן, צרו קשר ובקשו הצעת מחיר המבוססת על תכולת הבית, ותנאי השטח.
למה הכוונה? למשל, העברת דירה בקומה 3 ללא מעלית, תעלה כנראה יותר מהעברת דירה בקומה 3 עם מעלית. האם יש מדרגות גישה לבניין ואם כן, כמה? האם יש חנייה נגישה ברחוב ובאיזו תקופה של השנה אתם מבקשים לעבור? לכל אלו, יש השפעה על המחיר, אך כאמור – הוא לא הפרמטר החשוב ביותר עבורכם.